うちの着ぐるみは基本プリムベースです。
これはSIMの不調のときや、
イベントなどでSL住民が大勢居るときなど
画像処理が重たいときにも強いです。
低スペックの環境でもプリムベースは表示が早いです。
スカルプやメッシュよりも軽いけど、造形の自由度が低いのがプリムです。
私は「自分の分身が身にまとうもの」として、プリムを使っていることが多いです。
他人から観たときにちゃんと見えない「裸の王様で居る時間」を極力減らしたいからです。
Costume items I make are based on the basic prim.
This is a lot of people gather, such as when and events in SL upset when SIM, is resistant to heavy image processing time.
Even in environments based on low spec prim is displayed faster.
I sculpted and lighter than the mesh is a low prim modeling freedom.
I said "what to wear the avatar" as is often the prim use.
Others look fine when viewed from the "Emperor's New Clothes" from time to reduce as much as possible.
この着ぐるみはロボ子新4号です。
これも5号と同じように白拍子という和モノがベースです。
白拍子についてはこちらを参照ください。
This costume is the new No. 4 Lobo child.
This is also the same as No. 5 "shirabyoushi" is based on the sum of things.
"shirabyoushi" for, please click here.
この着ぐるみはこちらで販売しています。
和弓は別の製品です。
着ぐるみには含まれていません。
This costume is sold here.
The bow is a separate product.
The costume is not included.
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