"KIGURUMI-YA" Onbake's SL shop おんばけの てづくり きぐるみ ぬいぐるみ : ONBAKE special costume ・ ONBAKEの専用着ぐるみ

2011年1月5日水曜日

ONBAKE special costume ・ ONBAKEの専用着ぐるみ

私は基本的な肌色の人型というのが苦手です。
自分が使うことにはものすごい抵抗感がありました。
そこで、
セカンドライフに生まれたときに私が最初に行った作業が自分の着ぐるみ作りでした。

自分用の"専用着"はいくつか作りました。


I'm not good at that type of person the basic skin.
There will be using his enormous reluctance.
Therefore,
My costume was made to work when I first went into Second Life was born.

For myself, "wearing only" I made some.




これが最初の着ぐるみ。
現実の着ぐるみと同じやり方でアバターを包みこんで作りました。
このスナップショットに映る着ぐるみはその後、いろいろ手を加えたものです。


This is the first costume.
I made an avatar in the same way today wrapped real costume.
This snapshot is then reflected in the costume, plus a variety of hand.




これは2つめの専用着。
それはぬいぐるみのクマに似せたものです。
装着アクセサリーも作り、置き換えでいろいろできるようにしました。


This is only the second wearing.
It is resembling a stuffed bear.
Mounting accessories are made for a replacement to be different.



3つめの専用着。
夏用に作ったカメ着ぐるみです。
2つめと3つめは今でも良く使います。


Only wear third.
The turtle costume made for the summer.
The second and third still in good use.



この他に商品着ぐるみを改造したり、そのまま使ったりしていることもあります。

肌色のアバターで過ごしたことは一日もないですw
その分、着ぐるみとの暮らしが長いです。


Alter the other products in this costume, you may have or use as is.

Avatar of skin that is not spent in one day w
The minutes, costume and life is long.










0 件のコメント:

コメントを投稿