"KIGURUMI-YA" Onbake's SL shop おんばけの てづくり きぐるみ ぬいぐるみ : Or sale in time for Halloween? Avatar Kappa complete production【新作着ぐるみ準備中】 ハロウィンに間に合うか? 和妖怪河童アバター

2012年10月21日日曜日

Or sale in time for Halloween? Avatar Kappa complete production【新作着ぐるみ準備中】 ハロウィンに間に合うか? 和妖怪河童アバター

本来は日本のお化けの季節である夏の前に発売するだった商品。
商品は何度もやり直しを繰り返して、とうとう秋になってしまいました。

ということで、やっと形になりました河童の着ぐるみアバター。

Products they originally released before the summer is the season of ghosts in Japan.
Repeat redone many times, the product has become at last autumn.
So, Avatar costume Kappa became finally shape.





河童は日本の妖怪です。
Kappa is the specter of Japan.




今回作った河童着ぐるみはカメをベースにしてデザインしました。
河童の元ネタがカメや猿だったという説から取りました。
もともと伸縮自在な手足が海亀のように固定化された、という感じで遊んでみました。
Kappa made ​​this costume I designed based on the turtle.
Kappa original material taken from the theory that it was turtles and monkeys.
I tried playing with the feeling that, were immobilized limbs telescopic originally as sea turtles.




造形はプリムベースで負荷が厳しい場所でも表示が早めに行えるようにしています。

コピー・修正可なので、オリジナルのアレンジをお楽しみいただけます。
Modeling the load is to allow the display is in place as soon as possible based on strict prim.
Yes, so copy-modify, enjoy the original arrangement.




あとは説明書と箱詰のみなので、近日発売いたします。
 If you make the product manual is complete. Here you will be released soon.

0 件のコメント:

コメントを投稿