"KIGURUMI-YA" Onbake's SL shop おんばけの てづくり きぐるみ ぬいぐるみ : Changed the layout of the shop.  本店のレイアウト変えました。

2009年10月24日土曜日

Changed the layout of the shop.  
本店のレイアウト変えました。

changed the layout of the store.
きぐるみや本店のレイアウトを変えました。

Move items in the middle was placed on the side so far.
Public facilities in the back of the store "Tama-Hiyo-Kan" was also easier to navigate.
今まで側面に置いていた商品を真ん中に持ってゆきました。
奥にある公共施設「たまひよ館」への移動もしやすくしました。


The new costume is on display a sample, place the product.
新作の着ぐるみは見本とともに展示。


It has removed old items.
Each product type has been organizing clarity.
古い商品や動いていないものを撤去して、
種類ごとに見やすく整理しました。




Be able to do that.
And do these things and wonder, and new developments coming.
出来ることからやってゆきましょう。
不思議とこういうことをやると、新しい展開がくるのです。

The products we sell here.

■KIGURUMI-YA きぐるみや本店■
http://slurl.com/secondlife/Yumix%20Land/60/216/22

0 件のコメント:

コメントを投稿