"KIGURUMI-YA" Onbake's SL shop おんばけの てづくり きぐるみ ぬいぐるみ : The new "Girl Doll" costume is nearly complete. Changed the face. ほぼ完成。顔を変えました。

2011年9月27日火曜日

The new "Girl Doll" costume is nearly complete. Changed the face. ほぼ完成。顔を変えました。

新型ロボ子、白拍子タイプはほぼ完成です。
顔は今までのシリーズのものと同じ形態にしました。
The new "Girl Doll" costume is nearly complete. Changed the face.

The new "Girl Doll" is almost complete costume.
Face has the same form as those of series so far.






そのままでは申し訳ないので、
まばたきするようにしました。
スクリプトは記憶粘土を使っています。
スクリプトなしの動かない顔も付いています。
イベントなどSIM負荷や読み込みテクスチャーの多い場所でご利用ください。
The new look is now blinking.
That script "Memorize Clay Prims" we use.
Face also has additional work without a script.




0 件のコメント:

コメントを投稿